söndag 30 maj 2010

Förkyld.......

Veckoslut och helg har bestått av en massa åtagande som följer på när man bor i hus och har stuga. Hundarna har fått sitt av klippta klor och Emma har fått pälsen trimmad. Varje gång vi har varit ute de senaste dagarna hon rullat sig i skit av något slag och med halvlång päls har hon sett för j.....g ut och inte gått att få ren. Nu är hon vit, ren och fin och i perfekt tävlings kondition

Får citera en annan bloggare som hade varit in och läst i någons blogg och denne var förkyld och sjuk. Nu blev hon själv sjuk efter att varit inne på bloggen och läst
. Det var som f..............n jag var och läste i andra hand och nu värker huvud och näsan känns som att den har eldsvåda.

Hoppas att ni inte får VIRUS
. Om jag nu blir sjuk så får jag vara glad att det kommer nu då vi ska till Umeå och tävla nästa helg.


Ha det kära vänner och nu går jag och knyter mig och så får vi se om det blir säng eller jobb i morgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar