torsdag 3 juni 2010

Tävligsdags.


Förkylningen blev det inte så allvarligt med som tur var. När man jobbar med barn så har man ett ordentlig immunförsvar så många gånger känner man mer i kroppen och sedan blir det inte mycket mer. Veckan som varit har varit proppfull och så är det varje år när läsåret lider mot sitt slut. Nästa vecka ser inte bättre ut. Ibland vet man inte vad man sagt eller skickat ut till föräldrar och barn. Det behövs bara att någon förälder säger att det har jag inte fått i min mail eller det har jag inte läst. Man får stora skälvan och undrar har jag inte skickat iväg informationen. Vet att jag har skrivit fel datum om morgondagens aktivitet men jag blundar och låtsats som ingen ting.

I morgon bär det av till Umeå på agility tävlingar och det ska bli så roligt med lite avkoppling i glada vänners lag. Hämtar upp Anki och Alice efter jobbet sedan bär det iväg till Ume. Mona åker i egen bil med dotter Anna och hunden Skrållan. Vi skulle ha åkt på lördag morgon men när det var banvandring klockan sju för oss i ettan gav det sig själv med en extra natt. Nu hoppas jag att vi tar en pinne igen
vi håller tummar och tassar att det går bra. Om inte så kommer det att vara trevligt och kul trots allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar