lördag 12 juni 2010

Regn, regn

Vad gör man när det regnar och regnar, inte är man ute på promenad i alla fall. Har inte gjort ett förbaskade dugg och tänker inte göra något har jag bestämt. Tänker bara slappa och inte få dåligt samvete. Ikväll ska vi träffa glada vänner äta och ha kul och i morgon lär bli en ny slappardag . På måndag åker vi iväg från skolan till Bräcke till ett ställe som heter Jämtkrog på utbildning och åker hem på tisdag. Samlar krafter och mod att trotsa vädret för hundarna behöver ut på en kissrunda. Hoppas att vädret är bättre i Avesta där det är hundutställning och jag hoppas att det går bra för Anki med Hedda och Brasse


För er som tål att läsa en fräckis

De var två gubbar som var på väg hem från krogen och så sa den ena till den andra:
- Nu måste jag smyga mig in så inte frugan vaknar för då blir det ett jävla liv...
- Jag kör en annan metod jag, jag sparkar in dörren och skriker:
- Nu jävlar ska här knullas och då ska du se en som sover.


En man och hans fru var på zoo. När de gick fram till gorillan, så blev den alldeles till sig när den fick syn på frun. Eftersom de var ensamma, så sa mannen till frun att visa brösten för gorillan. Hon gjorde det och den vrålade rakt ut. - Dra upp kjolen och visa musen, uppmanade mannen. När frun gjorde det kutade gorillan runt som en tok med världens stånd. Då tog mannen tag i sin fru och kastade in henne över staketet. - Ta nu och tala om för honom att du har ont i huvudet och inte vill!


Den ena tjejen till den andra: - Gud utrustade mannen med hjärna och snopp, men utan tillräckligt med blod för att hålla bägge igång samtidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar