söndag 9 maj 2010

Söndagens tävlingar.....

Hemkommen från dagens tävling och med en pinne i hopp klass där vi kom runt på noll fel och en tredje plats. I Agility blev vi nia med fem fel som var miss på kontaktfältet på A hindret. Nu har vi lite att träna på i sommar, kontaktfälten och att komma in i slalom utan att behöva ha hunden på vänster sida. Trötta och hungriga är vi och att laga mat det är inte att tänka på så det får bli pizza. Nästa helg vänta nya tävlingar på lördag då det är Folksam cup. Där kan man inte vinna pinnar så nästa försök till en eller två pinnar blir i Umeå den 5-6 juni. Har nu två pinnar i hopp en kvar till uppflyttning i klass två och det fattas två i agility, långt dit.

En trött och sliten liten Emma:)

Varför ska man ligga här bakom bom och galler. Tror jag ska försöka mig på att ta mig över den förbaskade mellanväggen och lägga mig i bilen där jag har lite mer uppsikt:)

Sagt och gjort så där ja mycket bättre plats det här. Om inte matte hade kommit på mig.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Vad duktiga ni varit i helgen! Jag får väl träna på så vi inte kommer allt för långt efter. Hur kul kan det vara att åka med en nybörjare, eller....?
    Klappa om Emma och Buster från mig. Köttbulle det får dom när vi ses!
    Kramis från Anki

    SvaraRadera