söndag 16 maj 2010

Kromfohrländer.

Det är inte bara Emma och jag som gör en hel del bra resultat. Min kära vän från stora stan Stockholm med sina Kromfohrländer Brasse och Hedda med matte Anki Friberg.
Från att nyligen varit i Finland på utställning och gud vet allt vad de fick där i utmärkelse av BIR, BIM samt CERT så drog de iväg till Tyskland. Det gick inte ett dugg sämre där tvärtemot en jäkla massa CERT, BIR och BIM. Man kan inte annat än säga vilka fantastiska fina och trevliga hundar du har.
Jag lyfter på hatten bugar och bockar. Lycka till i fortsättningen och jag håller tummar och tassar till fortsatt lycka. Du vet vilka krav som ställs på dig framöver.




Brasse och Hedda i Tyskland.

Brasse.

Hedda.



2 kommentarer:

  1. Tack för alla vackra ord.
    Vad gäller framtiden så hoppas jag innerligt att allt går som det är tänkt.
    Anki Brasse & Hedda

    SvaraRadera
  2. Riktigt vackra hundar. Tycker både jag och Alice (som är stolt över pappa Brasse)

    SvaraRadera