söndag 4 juli 2010

Tävlingshelgen är över

Då är helgens bravader över det har varit givande och roligt. Träffat många trevliga och glada människor. Vädret kan vi inte klaga på soligt och väldigt varmt. Något att tänka på när det var 30 grader kallt i vintras. När tävlingen är över så ska det packas och plockas och det är lite kul att se hur folk packar tält,stolar, burar och jag vet inte allt ser ut som ett cirkusfolk. Helgen resultat klagar jag verkligen inte över Emma har varit kanonduktig.

Fredag:
Hopp, fem fel i slalom. Agility: 1:a 0.32 tidsfel ingen pinne.

Lördag: Hopp, diskad gick ur slalom sista pinnen inget jag såg. Agility 3:a pinne.
Söndag: Hopp, 5 fel i slalom. Agility: 2:a pinne.

Känns bra att jag nu är i samma klass i både Hopp och Agility. Det här var mitt mål för i år, att komma upp i 2:an och det är nu uppfyllt. Jag får höja ribban lite och säga att en pinne i vardera klass innan säsongen är slut

Att vara på tävling en hel dag i tält och värme kan ju vara så där. Men matte har varit snäll och ordnat en stor luftig hage med gott om utrymme och en kylduk att ligga på om man behöver svalka sig lite.

Här ligger vi och har det bra och det får nog plats en till om det skulle behövaslove



1 kommentar:

  1. STORT GRATTIS TILL ERA FRAMGÅNGAR I HELGEN!!!

    TUR ATT DET FINNS EN LITEN HÖRNA TILL ATT FYLLA IFALL DU SKULLE BEHÖVA TA MED DIG NÅGOT MER!

    Anki

    SvaraRadera