fredag 2 juli 2010

Fredagsresultat


Dagens resultat från Härnösand blev i hopp 2:an en åttonde placering då Emma gick ur slalom och med det blev det 5 fel och tidsfel. I agility 1:an blev vi etta men vi fick 0,32 i tidsfel snopet men då både Emma och framförallt jag var totalt seg i kolan. Blir så jäkla seg av att sitta och vänta på nästa lopp känner mig skakig i kropp och inte tala om hjärnan känns som ett värsta blodsockerfall. Tror jag måste jogga innan så jag får en endorfin kick eller så får jag kolhydratstärka mig eller ta hjälp av en mental tränare.
tantrum

Vi har två trevliga dagar kvar och mycket kan hända innan söndagkväll. I morgon får man allt hålla sig i skuggan då skinnet blivit solbränt på armar och ben. Ännu roligare i morgon då jag får sällskap av Anki och Alice
ROFL


1 kommentar:

  1. Verkligen snöpligt med tidsfelet.
    Men Lycka till till både dig och Anki i helgen!!!
    Anki

    SvaraRadera