måndag 1 februari 2010

Måndag igen........


Ett tips tiil er som inte vill åka skidor men vill vara ute i skog och mark med vovvar eller utan. I skoterspår är de helt fantastiska om inte i skoterspår så efter ett par vändor är det en fantastisk fin stig att gå i. En massa kondis och muskler får man. De heter TSL 325 och de har snabbkoppling lätta att ta på och av, stavar till är att föredra.


Filmen jag lagt in verkar inte funka som den ska, varför vet jag inte. Varje gång jag går in och redigerar så tycks den funka ett tag sedan lika igen.


Har skickat efter en bok som ska bli mycket spännande att läsa "HUNDARS OCH VARGARS BETEENDE" Freddy Worm Christiansen. Undra hur många böcker jag lånat och köpt under årens lopp, man borde sälja ut dem.



Klickar på bild så blir de större.

1 kommentar:

  1. Haha , jo du det där känner jag igen med att gå och köpa diverse hundböcker !!!
    Glömmer aldrig ifjol då Johan skulle lämna igen några böcker på bibblan ... han hade hittat några nya hundböcker här hemma som jag liksom sa att dom var lånade ;O) ... Sagt och gjort han tog böckerna och skulle lämna tillbaka dom och vart ganska lång i ansiktet då damen i disken sa att det var köpeböcker !!
    Ja , det var ju bara att erkänna att jag varit och handlat igen .
    Jag får nog ta och åka inöver stan i helgen och kolla på såna där snöskor .. dom ser kanon ut .
    Tjing Tjing /Camilla

    SvaraRadera