lördag 27 februari 2010

Lördag......


Vaknade i morse och försökte titta ut men man ser inte ut längre blä...... var tvungen att gå upp och titta ut från altanen och vad får man se????

Om inte snö, fina vita flingor som dalar ner från skyn vilken överraskning:)

Här måste snabbt tröstätas för att må bra:):)

Vad det gäller Buster så gav han upp och sökte sig snabbt ett ide.

Matte jag kommer hem en snöfri och varm vårdag.

Min blogg har blivit en väder gnäll blogg känns det som, men det finns saker som gör att man står ut.


Om du är förälder till dom vackraste barnen på jorden, så kopiera denna status, och låt oss på detta sätt ge våra barn det erkännande dom förtjänar! Jag älskar mina barn Dom är kanske inte perfekta, och dom har garanterat sina brister precis som jag. Men dom är mina för alltid, och jag älskar dom villkorslöst!




1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder! Ser nu att jag går fel väg i din blogg *skrattar*....Nu är ju där en kaka !! Ser god ut...säkert värd en lång lång prommis i skogen ;) /Carina

    SvaraRadera