fredag 12 november 2010

Träna och lära


Tänk vad de ska tränas och läras in när man är liten. Det ska klippas klor, gå i koppel, använda täcke, sitta fint och gud vet allt. Att klippa klor är det värsta som finns och jag begriper inte vad ska vara bra för

Min första tröja att träna på, Emmas avlagda passar mig fint just nu.

Nu var det helt plötsligt tio grader kallt och vad passade inte bättre än denna ulltröja, även den efter Emma. Emma fryser hellre ihjäl än att över huvud taget ha något på sin kropp. Om hon får täcke på sig så får jag dra hunden efter mig och göra sina behov gör hon inte. Nu ska här inte bli samma sak så nu tränas det på att ha något på sin kropp. Kan säga att det gick hur bra som helst med ulltröjan när vi var på promenad.


**********************************************




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar