måndag 2 augusti 2010

Tisdag


I helgen har jag varit i Timrå och tävlat samt hjälpt till att bygga banor hela helgen. Var rätt trött och mör när jag kom hem på söndag. Roligt har det varit och resultaten har inte varit något att skryta om direkt. Lördag blev det disk i bägge loppen. I agility var vi fem hundar och alla diskade sig och i hopp var det fler hundar som startade men jag diskade mig. Söndag var det ett agility lopp och tre hundar, var av en diskade sig och jag kom tvåa med fem fel, även den som kom etta fick fem fel men bättre tid. Därefter var det två hopp lopp med fler hundar. Jag kom tvåa med tidsfel och ingen pinne. Andra loppet femton fel då det strulade i slalom och en tunnelingång som var alldeles för liten för Emma att hon missade ingången.

Får träna på fart och slalom samt framförbyten till nästa tävling som är på hemmabana i Bergsåker sista helgen i denna månad.

Igår var syster yster och Ing-Marie och hälsade på och vädret bjöd på sol och värme så vi intog stranden. Pratade med kära mågen som bor i Stockholm med KÄRA dotter Maja. Han undrade vad jag gjorde och jag berättade att jag var på stranden i varma solen. VAAAA här spöregnar det, osis för er då och tur för oss

Vi hade en trevlig dag och kväll med gott fikabröd, mat, efterätt och mycket surr.

Idag ska jag försöka mig på fönstren så att man ser ut och grundmåla vårt blivande dusch och tvättrum som Ingemar gnetar på med.


Två som inte vill vara med på bild

Sorgligt men sant, det går mot mörkare tider.





Ett hopp lopp där vi kom tvåa med tidsfel.



2 kommentarer:

  1. Bra filmat, eller hur..... jag tycker ni är jätteduktiga.

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag också att ni var!!!!
    Heja er!!

    SvaraRadera