söndag 28 mars 2010

Söndag

Det är ungefär så här det har sett ut i helgen en soffpotatis. Vädret har varit gråmulet med ömsom snö och regn. När jag skulle ut med hundarna på lördag kväll hade det bästa varit att sätta på skridskor, marken var täckt av is. Som väl var så hade det snöat under natten så det var inga problem att ta sig fram idag. Sommartid redan, våren och sommaren lyser med sin frånvaro. Det känns som att det får gärna ta lite fart med vårvädret. Känns skönt att det är påsk till veckan vilket innebär några extra dagar ledigt. Tänkte att jag skulle bjuda mina älskade barn på en påskmiddag men kan inte komma på vad jag ska bjuda på, men det ger sig säkert.
Buster in action.....................

Jess där fick jag de sista smulorna.......................

Mina snyggingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar