måndag 15 mars 2010

Måndag......

Tänk vad helger och veckor går snabbt vet inte om tiden börjat gå mycket snabbare nu för tiden. Vi pratade om det på jobbet men kom fram till att det nog inte var så att klockan börjat gå snabbare. En strålande solskens helg har vi haft med många sköna promenader med hundarna. Dotter från Stockholmo har varit på besök. Lurade iväg henne på en tur med snöskor. Stackarn vart rätt mör efter den turen. Hundarna har fått vårfrisyrer då de var rätt raggiga i pälsen vid det här laget.

"Solguden Buster" lägger sig och solar vart efter solen skiner in och ändrar plats.

Jag förstår inte att det här ska vara nödvändigt. Det ska klippas klor, borstas tänder och fixas och trixas med pälsen. Det är bra som det är snälla, snälla.

Okej det växer ut får jag hoppas.

Undrar hur brorsan Chippen ser ut? Om jag inte minns fel så sparar han flätor till sommaren:) I mitt fall är det kört.

Det blev en bra hög, den skänker vi till fåglarna som får det varmt och skönt i sina bon.

Okej matte vi blev rätt fina trots allt.................

1 kommentar:

  1. Chippen ala Pippi Korv20 mars 2010 kl. 14:59

    hejsan, oj oj oj om man fick se ut på detta vis, jag ska prata med matte, förresten så gjorde hon ett försök med pälsen för några veckor sedan men matte klarar inte av att komma i närheten av hur snygg du är Buster, jag ska skicka matte på kurs till din fina familj

    SvaraRadera