lördag 23 juli 2011

Lata dagar

Lite sommar bilder på vovvarna och för övrigt så latar vi oss och gör det som faller oss in, det är semester det.
Två veckor kvar av semestern och sedan börjar allvaret igen.
Nästa helg är det tävlingsdags i Timrå, det ska bli kul.

Tripp Trapp Trull  

Mina nya träningsskor, five finger "Vibram"


Första turen och det var en egendomliga känsla. Känslan var att jag hade glömt att sätta på mig skorna, en barfotakänsla. Jag har nu gått med dem alla gånger jag har varit ute på prommis och jag kan varmt rekommendera dem. Vad är det som är bra med dessa kanske någon undrar. Fot, underben stärks och svanken i rygge rätas ut då vi går som man ska gå, på hela foten.

Puh så jobbigt det var i värmen.

Lika tröttsamt att vara på badet hela dagen, tar en liten blunder på mattes ben.

En liten simtur.

Här har vi den rätta badbruden Emma som visar Izzie hur det ska gå till. Izzie har inte nappat på iden utan tycks mest titta och fundera om hon är riktigt klok.

Tjoho vad det här är kul

Efter sol och bad finns bara en sak kvar att göra, sova i älsklingssoffan.

Älskar verkligen den här soffan, full koll på läget i alla lägen

Där matte är, är också jag.

Mysigt.............

Avkopplande...............

Nyfrissad.

Kan man få komma in här.

  
******************************************************************** 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar