söndag 15 maj 2011

Liten blir stor

Våren kom av sig och lika bra det med tanke på att vi vill ha en lika fin sommar som förra året. Om det nu skulle ha någon betydelse. Om två veckor ska jag tävla i Härnösand och hur det ska gå kan man ju undra. Har inte tränat många gånger i ridhuset i vinter och ingen gång utomhus ännu. Får se till att åka till Timrå och träna några gånger innan. Det är det här med tiden, mycket som händer på jobbfronten samt att det har varit lite mycket av sjuka hundar.
De får bli som det blir och runt kommer vi eventuellt, blir kul att träffa alla tävlingsmänniskor igen.

Till helgen åker vi till Stockholm och hälsar på Maja och Gustaf ska bli så himla kul


Min nya fascination, så gott


Liten har blivit stor, Izzie började att löpa i fredags. Det var länge sedan jag hade en löptik då Emma är kastrerad för flera år sedan. Blir spännande att se om hon blir skendräktig och om, så hoppas jag att det inte blir som Emma. Tycker synd om tikar som blir så sjuka av skendräktighet som Emma blev, därav kastrering. Att ha byxa var inte uppskattat från början men hon tycks ha vant sig. Hade aldrig byxa på Emma och Xhiri men den här gången känner jag att det är skönt att hon inte går omkring och droppar överallt. Framför allt när hon ligger i möblerna.  


*********************************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar