söndag 10 april 2011

Snöeländet

Är så trött på snön som inte vill släppa taget och försvinna för gott för den här säsongen. Vill ut i skog och mark och njuta med vovvarna. Bara snön är borta så har jag en massa projekt som ska införas och de mesta är i stugan. För övrigt så händer det inte så mycket på hemma fronten men dess mer på jobbet. Det är repetition i hjärt och lung räddning samt alla utvecklingssamtal som hör våren till. När man som bäst håller på att skola ut en grupp så ska man börja engagera sig i en ny grupp som ska börja till hösten.
Ja ja, men snart så stundar en härlig semester

Stornos

Där du är, är jag.


 Så här kan man också hälsa på gäster, men nu är det ju inte vilken som helst utan min lillhusse.

Hittade en bild på min humoristiska pappa, vad jag saknar dig


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar