söndag 3 oktober 2010

Sorge helg.


Helgen som gått har inte varit av det roligare slaget. Jag har i fantasin många gånger funderat och undrat hur kommer det att bli den dagen. Nu vet jag och det blev inte som jag hade trott.

I fredags skulle jag bjuda sönerna på middag då jag har varit borta i så många helger på agility tävlingar och inte träffat dem. Dagen led mot sitt slut och min pappa ringer och säger att mamma ramlat. Jobbar nära mina föräldrar så jag var där på fem minuter. När jag kommer ser jag att en ambulans måste komma omedelbart. Jag är instruktör i Hjärt och Lungräddning och nu skulle jag sättas på prov på riktigt.

Tyvärr var det redan för sent.
Mamma skulle fylla 81 år den 19 oktober, jag har haft förmånen att ha henne väldigt länge i min närvaro.


Mamma för 35 år sedan

Carpe Diem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar